نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، ابزاری مهم و مدیریتی برای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر پرسنل و فراهم کردن بستر تعالی سازمانیست.
ترغیب و تهییج کارکنان به نوآوری، پویایی، دوری از خمودگی و کسالت در فضای کاری، همواره یکی از استراتژیهای مهم مدیران در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمانها و شرکتهای موفق است.
آنها همواره تلاش میکنند تا با ابزارها و انواع خدمات رفاهی و درمانی میزان رضایتمندی کارکنان را به سطح مطلوب برسانند. بیمه تکمیلی، انواع وامها و خدمات رفاهی، تسهیلات و … از جمله ابزارهایی است که کارکنان را راضی و نسبت به سازمان و محیط کارشان، وفادار و متعهد نگه میدارند.
برای تحقق اهداف و چشماندازهای سازمانی از طریق نیروی انسانی متبحر و کارآمد، همه سازمانهای دولتی، خصوصی و بنگاههای تجاری که تعداد پرسنل آنها و افراد تحت تکفلشان بیش از ۷۰ نفر باشند، میتوانند کارکنان خود را تحت پوشش بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه … قرار دهند.
آنها با استفاده از این ابزار، آرامش و اطمینان خاطر کارکنان خود را تامین میکنند و نشان میدهند که در هنگام بروز بیماری یا حادثه، کارفرما مانند یک دوست در کنار کارمند خود قرار دارد و با بیمه مکمل، جایی برای نگرانی او و اطرافیانش وجود ندارد.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه در یک نگاه
دایره عملکرد نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، ثبت،نگهداری اطلاعات و محاسبات حق بیمه و پرونده درمان کارکنان و تبدیل آن اطلاعات تکمیلی است.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، علاوه بر نگهداری سوابق و محاسبه هزینههای جبران درمان، صدور انواع معرفینامه و دفترچه، ثبت اطلاعات قراردادهای بیمه با شرکتهای بیمهگر در طول سنوات مختلف به همراه میزان تعهدات و فرانشیزهای مربوط به آن را نیز فراهم میکند.
از جمله امکانات شاخص دیگر نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه میتوان به مدیریت اطلاعات لیست افراد تحت پوشش و جزئیات هزینهها، تهیه گزارشات متنوع با استفاده از ابزار گزارشسازنرمافزار، پرداخت هزینههای بیمه با ماهیت افزاینده و یکپارچگی با نرمافزار حقوق و دستمزد و ثبت و اعمال هزینههای بیمهای اشاره کرد.
ارزش افزوده مهم نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه در سازمان بهرهبردار، حذف تقریبا تمامی فرآیندهای کاغذی و مستندات، تسهیل گردش کارها و سیستمی شدن فرایندها و همچنین حذف گزارشگیریهای دستی و رفع مغایرت بین واحدهای مختلف و دریافت گزارشهای دقیق و مستند است.
مزایای نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه
نرمافزار بیمه مکمل مجموعه دیدگاه با قابلیت تعریف نوع بیمه، هزینه حق بیمه، مبالغ درمانی و هزینههای فرانشیز، تنوع خدماتی که سازمانهای مختلف به کارکنان خود ارائه میدهند را شامل میشود.
تعریف بیمارستانها و مراکز درمانی تحت پوشش، تعریف قرارداد بیمه و محاسبه هزینه حق بیمه و هزینههای درمانی هر فرد و افراد تحت تکفلش با قابلیت تفکیک سهم کارمند و کارفرما در این نرمافزار انجام میشود و هر کارمند از طریق منوی پیشخوان، امکان دسترسی به اطلاعات خود را داراست.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه با قابلیت ثبت درخواستهای بیمه، تغییر افراد تحت پتکفل، انصراف و جبران هزینههای درمانی توسط خود پرسنل و همچنین یکپارچگی با نرمافزار پرسنلی و نرمافزار حقوق و دستمزد دارای مزیتهایی قابل توجه است که همه فرآیندهای این چرخه را بدون نیاز به ثبت دستی و به صورت مکانیزه انجام میدهد.
فرآیندهایی قابل پشتیبانی نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه
نرمافزار بیمه تکمیلی دیدگاه (بیمه مکمل) با امکانات و فیچرهای مختلف، کلیه فرآیندها برای تحت پوشش بیمهای کارکنان سازمانی و درخواستهای احتمالی آنها را پشتیانی میکند. فرآیندهای قابل پشتیبانی در این نرمافزار عبارتند از :
محاسبه مبالغ حق بیمه به تفکیک افراد بیمه شده
ثبت درخواست بیمه تکمیلی به همراه افراد تحت پوشش و امکان درخواست تغییر افراد تحت تکفل و یا ثبت انصراف از بیمه
ثبت درخواست معرفینامه بیمه و دفترچه بیمه
آرشیو تمامی درخواستهای مرتبط با بیمه
ارسال فراخوان ثبت درخواست بیمه برای پرسنل با قابلیت فیلترگذاری
کسر اقساط به ۲ صورت مستقیم (فیش واریزی) و کسر از حقوق در ارتباط خودکار مستقیم با نرمافزار حقوق و دستمزد
دریافت یا پرداخت گروهی مبالغ حق بیمه در صورت عدم استقرار نرمافزار حقوق و دستمزد دیدگاه
گزارشگیری از تمامی دادههای موجود در سیستم براساس نیازهای هر سازمان
کارکرد نرمافزار بیمه مکمل یا بیمه تکمیلی در مدیریت منابع انسانی چیست؟
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، ابزاری مهم و مدیریتی برای ایجاد آرامش و اطمینان خاطر پرسنل و فراهم کردن بستر تعالی سازمانیست.
ترغیب و تهییج کارکنان به نوآوری، پویایی، دوری از خمودگی و کسالت در فضای کاری، همواره یکی از استراتژیهای مهم مدیران در حوزه مدیریت منابع انسانی سازمانها و شرکتهای موفق است.
آنها همواره تلاش میکنند تا با ابزارها و انواع خدمات رفاهی و درمانی میزان رضایتمندی کارکنان را به سطح مطلوب برسانند. بیمه تکمیلی، انواع وامها و خدمات رفاهی، تسهیلات و … از جمله ابزارهایی است که کارکنان را راضی و نسبت به سازمان و محیط کارشان، وفادار و متعهد نگه میدارند.
برای تحقق اهداف و چشماندازهای سازمانی از طریق نیروی انسانی متبحر و کارآمد، همه سازمانهای دولتی، خصوصی و بنگاههای تجاری که تعداد پرسنل آنها و افراد تحت تکفلشان بیش از ۷۰ نفر باشند، میتوانند کارکنان خود را تحت پوشش بیمه نامه درمان تکمیلی بیمه … قرار دهند.
آنها با استفاده از این ابزار، آرامش و اطمینان خاطر کارکنان خود را تامین میکنند و نشان میدهند که در هنگام بروز بیماری یا حادثه، کارفرما مانند یک دوست در کنار کارمند خود قرار دارد و با بیمه مکمل، جایی برای نگرانی او و اطرافیانش وجود ندارد.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه در یک نگاه
دایره عملکرد نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، ثبت،نگهداری اطلاعات و محاسبات حق بیمه و پرونده درمان کارکنان و تبدیل آن اطلاعات تکمیلی است.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه، علاوه بر نگهداری سوابق و محاسبه هزینههای جبران درمان، صدور انواع معرفینامه و دفترچه، ثبت اطلاعات قراردادهای بیمه با شرکتهای بیمهگر در طول سنوات مختلف به همراه میزان تعهدات و فرانشیزهای مربوط به آن را نیز فراهم میکند.
از جمله امکانات شاخص دیگر نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه میتوان به مدیریت اطلاعات لیست افراد تحت پوشش و جزئیات هزینهها، تهیه گزارشات متنوع با استفاده از ابزار گزارشسازنرمافزار، پرداخت هزینههای بیمه با ماهیت افزاینده و یکپارچگی با نرمافزار حقوق و دستمزد و ثبت و اعمال هزینههای بیمهای اشاره کرد.
ارزش افزوده مهم نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه در سازمان بهرهبردار، حذف تقریبا تمامی فرآیندهای کاغذی و مستندات، تسهیل گردش کارها و سیستمی شدن فرایندها و همچنین حذف گزارشگیریهای دستی و رفع مغایرت بین واحدهای مختلف و دریافت گزارشهای دقیق و مستند است.
مزایای نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه
نرمافزار بیمه مکمل مجموعه دیدگاه با قابلیت تعریف نوع بیمه، هزینه حق بیمه، مبالغ درمانی و هزینههای فرانشیز، تنوع خدماتی که سازمانهای مختلف به کارکنان خود ارائه میدهند را شامل میشود.
تعریف بیمارستانها و مراکز درمانی تحت پوشش، تعریف قرارداد بیمه و محاسبه هزینه حق بیمه و هزینههای درمانی هر فرد و افراد تحت تکفلش با قابلیت تفکیک سهم کارمند و کارفرما در این نرمافزار انجام میشود و هر کارمند از طریق منوی پیشخوان، امکان دسترسی به اطلاعات خود را داراست.
نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه با قابلیت ثبت درخواستهای بیمه، تغییر افراد تحت پتکفل، انصراف و جبران هزینههای درمانی توسط خود پرسنل و همچنین یکپارچگی با نرمافزار پرسنلی و نرمافزار حقوق و دستمزد دارای مزیتهایی قابل توجه است که همه فرآیندهای این چرخه را بدون نیاز به ثبت دستی و به صورت مکانیزه انجام میدهد.
فرآیندهایی قابل پشتیبانی نرمافزار بیمه مکمل دیدگاه
نرمافزار بیمه تکمیلی دیدگاه (بیمه مکمل) با امکانات و فیچرهای مختلف، کلیه فرآیندها برای تحت پوشش بیمهای کارکنان سازمانی و درخواستهای احتمالی آنها را پشتیانی میکند. فرآیندهای قابل پشتیبانی در این نرمافزار عبارتند از :
محاسبه مبالغ حق بیمه به تفکیک افراد بیمه شده
ثبت درخواست بیمه تکمیلی به همراه افراد تحت پوشش و امکان درخواست تغییر افراد تحت تکفل و یا ثبت انصراف از بیمه
ثبت درخواست معرفینامه بیمه و دفترچه بیمه
آرشیو تمامی درخواستهای مرتبط با بیمه
ارسال فراخوان ثبت درخواست بیمه برای پرسنل با قابلیت فیلترگذاری
کسر اقساط به ۲ صورت مستقیم (فیش واریزی) و کسر از حقوق در ارتباط خودکار مستقیم با نرمافزار حقوق و دستمزد
دریافت یا پرداخت گروهی مبالغ حق بیمه در صورت عدم استقرار نرمافزار حقوق و دستمزد دیدگاه
گزارشگیری از تمامی دادههای موجود در سیستم براساس نیازهای هر سازمان
مزایا و امکانات شاخص نرمافزار نظام پیشنهادات
تجهیز 4 سازمان مشتری چارگون به نرمافزارهای منابع انسانی دیدگاه
سیستم ارزیابی عملکرد دیدگاه در سازمان تعزیرات حکومتی عملیاتی میشود
بیمه ,نرمافزار ,مکمل ,تحت ,کارکنان ,ثبت ,بیمه مکمل ,نرمافزار بیمه ,افراد تحت ,حق بیمه ,بیمه و ,مدیریت منابع انسانی ,پیشخوان، امکان دسترسی ,منوی پیشخوان، امکان ,نرمافزار انجام میشود
درباره این سایت